Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 7 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

ADVERTEREN

Renault stuurt lezer uit z’n advertentie

Een advertentie moet opvallen en gelezen worden om tot actie te komen. Klinkt simpel, maar is best lastig. Zo kan een verkeerd geplaatste foto de lezer uit de advertentie sturen. De nieuwe Espace doet dat voor Renault. Weg lezer! Meer...

COMMUNICATIE

Dubbelzinnige kopregels …

Onlangs lazen we op een website dat boven een commerciële tekst het beste een kopregel (titel) met een dubbele betekenis kan staan. Klopt dat wel? Meer...

MARKETING - ADVERTEREN

Hoe maakt u een goede advertentie?

Adverteren kost veel geld. De bedoeling van een advertentie is meestal om meer omzet te genereren en daarmee dit geld weer terug te verdienen. Hoe kunt u bepalen of de inhoud en de opmaak van de advertentie goed genoeg zijn? Meer...

PROMOTIES

Het effect van promotionele inhakers

Op 1 april stuurde OneDirect een e-mailing met een plaatje van een koptelefoon die je haar laat groeien. Overtoom tapte moppen op de radio. Kan inspelen op gebeurtenissen of actualiteiten meer effect opleveren dan een gewone actie? Meer...

JURIDISCH

Het WK voetbal: wat mag u ermee?

Het WK voetbal staat voor de deur: wat kúnt u en wat mág u ermee? U wilt tenslotte geen juridische strijd met een kolos als de FIFA, wel? Meer...

ADVERTEREN

Inhaken op het EK?

Meer...

WEETJES & FEITJES

Inhakers hebben geen zin?

Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator