Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
PROMOTIES
Met promoties ook op lange termijn meer verkopen
Op korte termijn meer verkopen aan bestaande klanten is geen kunst. Als u de prijs verlaagt, zullen uw klanten genegen zijn om meer in te slaan dan gebruikelijk. De kunst is echter om ook op de lange termijn meer te verkopen. Meer...
PROMOTIES
Hoe krijgt u nieuwe klanten met promoties?
Er zijn veel mogelijkheden om met promoties nieuwe klanten te werven. Kortingen worden het meest gebruikt, maar die hebben ook veel nadelen. En krijgt u er de nieuwe klanten mee die u zoekt? Meer...
STRATEGIE
Maak uw aanbieding onderdeel van het verkoopproces
U heeft vast wel eens een product of dienst in de aanbieding. Doet u dat willekeurig of gestructureerd? Het tweede kan u veel voordeel opleveren. Wat is het idee precies? Bepaal zelf wat u ermee kunt. Meer...
PROMOTIE
Voor voorverkoop valt iets te zeggen
Holtkamper is een producent van tenttrailers, een typisch voorjaarsproduct. Om de productie wat meer te spreiden, bedacht het bedrijf een ‘Voorverkoop Actie’. En niet zomaar één, maar een jaar vooruit, in hartje zomer. Dat kán werken. Meer...
MARKETING - PROMOTIES
Zoete reclame gaat er altijd in
Opvallen in de reclamewereld is belangrijk. Heeft u al eens overwogen ‘lekker’ op te vallen? Steeds meer snoep, taart en chocolade is inzetbaar om uw campagnes net even wat extra persoonlijke aandacht te geven. Meer...
PROMOTIE
Samen sterk
Alléén een publiek aantrekken, een opening organiseren, een product promoten, e.d. is vaak duur en daarom moeilijk haalbaar. Tenzij u samenwerkt met ‘gelijkgezinden’: dan profiteert u van elkaars inspanningen. Meer...
PROMOTIE
Spannend, meer respons!
Door uw actie interactiever te maken, betrekt u uw klant meer bij uw actie en prikkelt u zijn nieuwsgierigheid. Hét middel om meer respons en meer omzet te halen, vaak zelfs tegen lagere kosten. Meer...
PROMOTIE
Voorwaarde voor succes: actievoorwaarden!
De Belg Norbert Verswijver heeft er furore mee gemaakt: winkels ‘pakken’ op hiaten in hun acties. Waar moet u op letten zodat u ook geen slachtoffer wordt? Meer...
PROMOTIE
Een té mooi cadeau
Een verzekeringsmaatschappij benaderde aanstaande ouders voor een spaarverzekering via de bekende ‘Blije Doos’. Als de verkoper op gesprek kwam, kregen de ouders een mooi cadeau. Helaas werd de actie een flop. Meer...
PROMOTIE
Dure misrekening
Vaak spreken de bedenkers van een actie over een groot succes, terwijl de verkoopmensen het een ramp vinden. Hoe voorkomt u dat? Meer...