Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PROMOTIES

Met promoties ook op lange termijn meer verkopen

Op korte termijn meer verkopen aan bestaande klanten is geen kunst. Als u de prijs verlaagt, zullen uw klanten genegen zijn om meer in te slaan dan gebruikelijk. De kunst is echter om ook op de lange termijn meer te verkopen. Meer...

PROMOTIES

Hoe krijgt u nieuwe klanten met promoties?

Er zijn veel mogelijkheden om met promoties nieuwe klanten te werven. Kortingen worden het meest gebruikt, maar die hebben ook veel nadelen. En krijgt u er de nieuwe klanten mee die u zoekt? Meer...

STRATEGIE

Maak uw aanbieding onderdeel van het verkoopproces

U heeft vast wel eens een product of dienst in de aanbieding. Doet u dat willekeurig of gestructureerd? Het tweede kan u veel voordeel opleveren. Wat is het idee precies? Bepaal zelf wat u ermee kunt. Meer...

PROMOTIE

Voor voorverkoop valt iets te zeggen

Holtkamper is een producent van tenttrailers, een typisch voorjaarsproduct. Om de productie wat meer te spreiden, bedacht het bedrijf een ‘Voorverkoop Actie’. En niet zomaar één, maar een jaar vooruit, in hartje zomer. Dat kán werken. Meer...

MARKETING - PROMOTIES

Zoete reclame gaat er altijd in

Opvallen in de reclamewereld is belangrijk. Heeft u al eens overwogen ‘lekker’ op te vallen? Steeds meer snoep, taart en chocolade is inzetbaar om uw campagnes net even wat extra persoonlijke aandacht te geven. Meer...

PROMOTIE

Samen sterk

Alléén een publiek aantrekken, een opening organiseren, een product promoten, e.d. is vaak duur en daarom moeilijk haalbaar. Tenzij u samenwerkt met ‘gelijkgezinden’: dan profiteert u van elkaars inspanningen. Meer...

PROMOTIE

Spannend, meer respons!

Door uw actie interactiever te maken, betrekt u uw klant meer bij uw actie en prikkelt u zijn nieuwsgierigheid. Hét middel om meer respons en meer omzet te halen, vaak zelfs tegen lagere kosten. Meer...

PROMOTIE

Voorwaarde voor succes: actievoorwaarden!

De Belg Norbert Verswijver heeft er furore mee gemaakt: winkels ‘pakken’ op hiaten in hun acties. Waar moet u op letten zodat u ook geen slachtoffer wordt? Meer...

PROMOTIE

Een té mooi cadeau

Een verzekeringsmaatschappij benaderde aanstaande ouders voor een spaar­verzekering via de bekende ‘Blije Doos’. Als de verkoper op gesprek kwam, kre­gen de ouders een mooi cadeau. Helaas werd de actie een flop. Meer...

PROMOTIE

Dure misrekening

Vaak spreken de bedenkers van een actie over een groot succes, terwijl de ver­koopmensen het een ramp vinden. Hoe voorkomt u dat? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator