Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Vijf gouden regels om succesvol koppen te maken

‘De leukste en voordeligste Sinterklaascadeaus’ staat er boven een mailing van de HEMA. De bedoeling is dat u via die kopregel in de tekst wordt getrokken. Doet deze kopregel dat ook? Tijd voor een lesje ‘Goede kopregels maken’. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Een dubbele kopregel werkt beter

Vaak wordt er een enkele kopregel (bestaande uit één zin) boven een advertentie, webpagina, verkoopbrief of offerte gezet. Dat valt eigenlijk niet genoeg op. Kunt u beter scoren door het op een andere manier te doen? Meer...

PROMOTIES

Doe meer met de ‘call to action’

Mensen laten doen wat u wilt, is lastig. Zeker als u er niet bij bent. En dat is met advertenties en mailings het geval. U wilt dat (potentiële) klanten actie ondernemen en dat moet u ze wél vertellen! Hoe doet u dat? Wat werkt? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Meer respons met postkaarten

Mailingacties met postkaarten doen het nog steeds heel erg goed. Directmarketingexpert Max Kooijmans heeft voor u de belangrijkste tips die zich in de praktijk al bewezen hebben, op een rijtje gezet. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Een opvallend goede tip: slim opvallen in de post

Direct mail is nog steeds een populaire manier van reclame maken. Dat komt o.a. door het bombardement van e-mails en het gemak waarmee deze naar de prullenbak worden geklikt. Hoe valt u op tussen alle andere papieren aanbieders? Meer...

ADVERTEREN

Renault stuurt lezer uit z’n advertentie

Een advertentie moet opvallen en gelezen worden om tot actie te komen. Klinkt simpel, maar is best lastig. Zo kan een verkeerd geplaatste foto de lezer uit de advertentie sturen. De nieuwe Espace doet dat voor Renault. Weg lezer! Meer...

MARKETING - ADVERTEREN

Adverteer eens anders

Hoe valt m’n advertentie op in een (vak)blad? Dat is de vraag van veel adverteerders. Speciale plaatsen en het gebruik van kleur zijn kostbaar. Wilt u echt opvallen, dan bestaat er een alternatief. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Meer respons op uw mailings, doe de test!

Het succes van een directmarketingactie hangt af van veel details. Iedere aanpassing kan leiden tot meer of minder respons. Leer van de praktijkervaring van anderen of voer zélf testen uit! Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Hoe ziet de folder uit een mailing eruit?

Een mailing bevat meestal ook een folder. Maar aan welke eisen moet zo’n folder eigenlijk voldoen? Directmailexpert Max Kooijmans geeft antwoord. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

De zin en onzin van het PS

Veel commerciële brieven hebben een PS. Dat naschrift (Post Scriptum) is al lang niet meer nodig om iets dat vergeten is aan de brief toe te voegen. Waarom wordt het dan toch nog zoveel toegepast? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator