Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Vijf gouden regels om succesvol koppen te maken
‘De leukste en voordeligste Sinterklaascadeaus’ staat er boven een mailing van de HEMA. De bedoeling is dat u via die kopregel in de tekst wordt getrokken. Doet deze kopregel dat ook? Tijd voor een lesje ‘Goede kopregels maken’. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Een dubbele kopregel werkt beter
Vaak wordt er een enkele kopregel (bestaande uit één zin) boven een advertentie, webpagina, verkoopbrief of offerte gezet. Dat valt eigenlijk niet genoeg op. Kunt u beter scoren door het op een andere manier te doen? Meer...
PROMOTIES
Doe meer met de ‘call to action’
Mensen laten doen wat u wilt, is lastig. Zeker als u er niet bij bent. En dat is met advertenties en mailings het geval. U wilt dat (potentiële) klanten actie ondernemen en dat moet u ze wél vertellen! Hoe doet u dat? Wat werkt? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Meer respons met postkaarten
Mailingacties met postkaarten doen het nog steeds heel erg goed. Directmarketingexpert Max Kooijmans heeft voor u de belangrijkste tips die zich in de praktijk al bewezen hebben, op een rijtje gezet. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Een opvallend goede tip: slim opvallen in de post
Direct mail is nog steeds een populaire manier van reclame maken. Dat komt o.a. door het bombardement van e-mails en het gemak waarmee deze naar de prullenbak worden geklikt. Hoe valt u op tussen alle andere papieren aanbieders? Meer...
ADVERTEREN
Renault stuurt lezer uit z’n advertentie
Een advertentie moet opvallen en gelezen worden om tot actie te komen. Klinkt simpel, maar is best lastig. Zo kan een verkeerd geplaatste foto de lezer uit de advertentie sturen. De nieuwe Espace doet dat voor Renault. Weg lezer! Meer...
MARKETING - ADVERTEREN
Adverteer eens anders
Hoe valt m’n advertentie op in een (vak)blad? Dat is de vraag van veel adverteerders. Speciale plaatsen en het gebruik van kleur zijn kostbaar. Wilt u echt opvallen, dan bestaat er een alternatief. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Meer respons op uw mailings, doe de test!
Het succes van een directmarketingactie hangt af van veel details. Iedere aanpassing kan leiden tot meer of minder respons. Leer van de praktijkervaring van anderen of voer zélf testen uit! Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Hoe ziet de folder uit een mailing eruit?
Een mailing bevat meestal ook een folder. Maar aan welke eisen moet zo’n folder eigenlijk voldoen? Directmailexpert Max Kooijmans geeft antwoord. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
De zin en onzin van het PS
Veel commerciële brieven hebben een PS. Dat naschrift (Post Scriptum) is al lang niet meer nodig om iets dat vergeten is aan de brief toe te voegen. Waarom wordt het dan toch nog zoveel toegepast? Meer...