Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
PROMOTIES
Verbeter uw promotiemateriaal dankzij neuromarketing
Kleine aanpassingen aan uw promotiemateriaal kunnen u veel extra verkoop opleveren, blijkt uit neuromarketingonderzoek. Met welke tips kunt u uw omzet extra stimuleren? Meer...
INTERNET - WEBSITE
Actieknoppen op website, welke kleur en welke vorm?
De Amerikaanse marketinggoeroe Seth Godin vergelijkt mensen met apen: “Geef mensen op elke webpagina een banaan en men klikt erop”. Klinkt simpel, maar is dat ook zo? Welke ‘banaan’ moet u uw websitebezoekers geven? Meer...
INTERNET - WEBSITE
Hoe aantrekkelijk is uw webtekst?
De tekst op uw website is belangrijker dan u denkt. Mensen scannen immers … en als de tekst te moeilijk, te lang, te … is, dan haken ze meteen af. Aan welke criteria moeten goede webteksten voldoen? Meer...
BEURZEN
Een plaatje van een beurs
Bekina, een Belgische producent van hoogwaardige veiligheidslaarzen voor professioneel gebruik, deed mee aan de A + A beurs in Düsseldorf. Op zich niet bijzonder, maar de foto’s op de website waren dat wél. Meer...
PUBLIC RELATIONS
In blijde verwachting - van meer omzet
In Dierenpark Amersfoort werd een baby-olifantje geboren. En er werd meteen het idee geboren om meer bezoekers en pers te trekken. Want een geboorte laat je niet zomaar voorbij gaan als je het óók commercieel kunt benutten! Meer...
VERKOOPKANALEN - BEURZEN
Welkom op mijn beurspagina
Na een beursdeelname is het vaak zoeken naar een juiste manier en het juiste moment om vervolgcontact te leggen met mensen die u heeft ontmoet. Wie neemt het initiatief en bent u niet te opdringerig als u het te snel doet? Meer...
INTERNET - WEBSITE
Hoe krijgt u nog bezoekers op uw website?
Veel websites worden gebruikt als webwinkel of als onderdeel van een reclamecampagne. Het wordt echter steeds lastiger nog bezoekers naar uw website te lokken. Wat kan helpen? Meer...
MARKETING - PROMOTIES
De marketeer als quizmaster
Shows en quizzen zijn de grootste kijkcijferhits op tv. Als iets mensen aantrekt, zijn marketeers daar natuurlijk als de kippen bij. En dus: de quiz als marketingtool. Kan het? En wat kunt ú ermee? Meer...
ONLINE ONDERNEMEN
Kijken is zilver en lezen is goud
Het is een uitdaging om een (potentiële) klant die uw website bezoekt snel te laten vinden wat u te bieden heeft. Anders is hij zo weg en komt hij misschien nooit meer terug. Een beeldscherm wordt 25% langzamer gelezen dan papier. Meer...