Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

OFFERTES

Klanten laten vallen op opvallende offertes

Bij een offerte gaat het om de inhoud. Die moet goed zijn. Uw aanbod moet in­­spelen op de behoefte, op het probleem waar de klant mee worstelt. Hoeveel tijd moet u dan nog aan de vorm van de offerte besteden? Is dat wel belangrijk? Meer...

OFFERTES

Uw prijs in de offerte of vertelt u meteen wat het kost?

Verkopers hebben soms ongemakkelijke gevoelens wanneer ze de prijs ter sprake brengen. Daarom schuiven zij dit onderwerp regelmatig voor zich uit. Ze zetten het in de offerte. Is dat verstandig? Meer...

OFFERTES

Neem referenties op in uw offerte!

Klanten kiezen niet alleen vanwege de prijs voor uw offerte. Wat is nog één van de belangrijkste, doorslaggevende factoren? Meer...

OFFERTES

Tips voor het maken en opvolgen van offertes

Een offerte is een belangrijke stap in het verkoopproces. Maar een offerte versturen is zeker niet de laatste stap. Wat komt er zoal bij kijken om een offerte om te zetten in een opdracht? Meer...

INTERNET - WEBSITE

U op uw eigen website laten beoordelen

Als een ander zegt dat u een topproduct of de best denkbare service biedt, werkt dat beter dan wanneer u dit zélf zegt. U kunt daarom op uw website vragen naar ervaringen van klanten. Wat zijn de voor- en de nadelen daarvan? Meer...

OFFERTES

Zorg dat uw offerte opvalt!

Meestal bent u niet de enige die een offerte uitbrengt bij een potentiële klant. Alle reden om ervoor te zorgen dat uw offerte op een positieve manier opvalt. En dat hoeft niet altijd met de laagste prijs. Een beetje creativiteit loont al snel. Meer...

OFFERTES

Wanneer stuurt u een offerte?

Meer...

OFFERTES

Door te luisteren maakt u de beste offertes

Klanten die een offerte bij u opvragen, overwegen serieus voor u te kiezen. De bal ligt dus bij u. Hoe zorgt u dat u de opdracht scoort? Maak de best denkbare offerte! En luister daarvoor naar uw klant. Meer...

OFFERTES

Naar aanleiding van …

Met uw offerte wilt u zich onderscheiden van de concurrent. Dat doet u met de oplossing die u biedt (uw product of dienst), met de voordelen voor de klant en misschien ook wel met de prijs. Maar er is nóg een manier. Meer...

OFFERTES

Als u een offerte heeft uitgebracht

Een klant is geïnteresseerd in uw product of dienst en u heeft een offerte uitge­bracht, dan bent u er nog niet. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat de klant ‘ja’ zegt. Wat moet u nog allemaal doen als de offerte de deur uit is? Meer...

Geactualiseerd op: 16.05.2024

Meer van Indicator

indicator