Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SOCIAL MEDIA

Versterk uw LinkedIn-netwerk voor groter online bereik

Een sterk LinkedIn-netwerk kan u veel opleveren. Een groter bereik, meer naamsbekendheid en ondersteuning bij uw acquisitie. Dit artikel legt uit waarom en geeft u praktische tips. Meer...

SOCIALE MEDIA

Zichtbaar op LinkedIn? Of anoniem?

U bouwt in 2013 aan uw LinkedIn-netwerk. Hoe groot is dan het gevaar dat uw concurrenten kunnen zien met wie u allemaal zakendoet? Meer...

SOCIALE MEDIA

Prikkelende functietitel op LinkedIn

Veel verkopers ‘zitten’ op LinkedIn. U ook? Wat staat er dan bij uw functie? ‘Verkoper’ of ‘accountmanager’? Dat kan beter! Meer...

SOCIALE MEDIA

Wie heeft uw LinkedIn-profiel bekeken?

Meer...

SOCIALE MEDIA

LinkedIn-‘toepassingen’, ballast of effectief?

Aan uw LinkedIn-profiel kunt u allerlei toepassingen toevoegen. Wat zijn dat precies en welke zijn eventueel voor u interessant? Wij namen voor u een kijkje en onderzochten hoe deze toepassingen werken. Meer...

SOCIALE MEDIA

LinkedIn nu ook in het Nederlands

Meer...

SOCIALE MEDIA

Contact via LinkedIn, maar hoe?

Wilt u contact met een belangrijke prospect? Dan kan LinkedIn u helpen. Maar hoe pakt u zoiets nou het beste aan? Meer...

SOCIALE MEDIA

Sociale media, ideale aanvulling op verkoopactiviteiten

Traditionele manieren van verkopen worden steeds vaker aangevuld met de inzet van sociale media. De investering is beperkt en de mogelijkheden zijn vaak groot. Ook voor industriële bedrijven! Meer...

SOCIALE MEDIA

Uw eigen bedrijfspagina beheert u het beste zelf

LinkedIn is niet alleen een bijzonder boeiende bron van informatie van uw persoonlijke relaties. Ook over bedrijven komt u er heel wat te weten. Wat is er zoal over bedrijven te vinden? En moet u er zelf als bedrijf iets mee? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator