Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
PROMOTIES
Meer respons met een goede antwoordkaart/-bon
U heeft een sterk aanbod en een prima verkoopbrief of advertentie. Het enige dat de ontvanger nog moet doen is: reageren (responderen) via antwoordkaart of antwoordbon. Waar moet zo’n antwoordkaart/-bon aan voldoen? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Aandacht trekken in mailings
Er is onderzocht welke factoren bij een direct mailingactie bepalend zijn voor het succes van die actie. Wat trekt voornamelijk de aandacht? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Verkoopbrieven voor grote bedrijven
Elke verkoper weet hoe moeilijk het is om bij grote bedrijven met de juiste man of vrouw aan tafel te komen. Met direct mail per post is het niet anders. Toch kan het succesvol. Hoe u dat het beste aanpakt? Met de 4 gouden regels! Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Slim opvallen in de post
Mail via de gewone post is nog steeds een sterk reclamemiddel. Maar dan moet uw mailing wel opvallen en in de juiste handen terechtkomen. Directmailspecialist Max Kooijmans geeft een aantal tips hoe u úw mailing laat opvallen. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Succesvol mailen met kaarten
Een kaartje in de post valt altijd op. Dat is het succes van de kaartmailing. Opvallen, overtuigen en tot actie aanzetten. En dat allemaal op één enkel stuk bedrukt papier tegen aantrekkelijke kosten en gemakkelijk gemaakt. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Respons? Dat geven we u op een briefje
Direct mail, de klassieke verkoopmailing, maakt steeds vaker plaats voor de e-mailing. Toch zet recent Amerikaans onderzoek daar vraagtekens bij. Wat moet u weten? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
In vuur en vlam voor meer respons
Hoe maak je een brandverzekering tastbaar? En hoe maak je een mailing opvallend en daarmee responsverhogend? Verzekeraar Interpolis bedacht een oplossing die inmiddels is uitgegroeid tot een inspirerende DM-klassieker. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Laat direct mail niet direct fout gaan
Bij een goede direct mailing komt nogal wat kijken. Van adressen selecteren tot teksten schrijven, de juiste vormgeving kiezen, portokosten in de gaten houden, enz. Een fout is dus snel gemaakt. Voorkom de meest voorkomende! Meer...