Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 9 adviezen
OFFERTES
Neem referenties op in uw offerte!
Klanten kiezen niet alleen vanwege de prijs voor uw offerte. Wat is nog één van de belangrijkste, doorslaggevende factoren? Meer...
OFFERTES
Tips voor het maken en opvolgen van offertes
Een offerte is een belangrijke stap in het verkoopproces. Maar een offerte versturen is zeker niet de laatste stap. Wat komt er zoal bij kijken om een offerte om te zetten in een opdracht? Meer...
OFFERTES
Duidelijke taal doet uw offerte winnen
Uit recent onderzoek blijkt dat bij 55% van de ondervraagden, tekstfouten een grote rol spelen in het beoordelen van offertes. Waar moet u op letten? Meer...
OFFERTES
Zorg dat uw offerte opvalt!
Meestal bent u niet de enige die een offerte uitbrengt bij een potentiële klant. Alle reden om ervoor te zorgen dat uw offerte op een positieve manier opvalt. En dat hoeft niet altijd met de laagste prijs. Een beetje creativiteit loont al snel. Meer...
OFFERTES
Offreren via e-mail: hoe het (niet) moet
Een potentiële klant vraagt bij enkele leveranciers een offerte op en deze zeggen allen toe zo snel mogelijk ‘iets’ via e-mail te sturen. De klant raakt dan aardig teleurgesteld. Wat ging er fout en wat kunt u beter voorkomen? Meer...
OFFERTES
Dit is toch wat u wilt?
Erwin is accountmanager bij een automatiseringsbedrijf en hij moest voor een potentiële klant een offerte maken. Voordat hij die definitief uitbracht, stuurde hij eerst een briefje met: “Is dit wat u bedoelt?” En dat deed wonderen. Meer...
INTERNE ORGANISATIE
Hoeveel kans op een order?
Het is goed om van tijd tot tijd de balans op te maken en te bepalen hoe groot de kans is dat uw lopende offertes orders worden. Hoe doet u dat? Meer...
OFFERTES
Als u een offerte heeft uitgebracht
Een klant is geïnteresseerd in uw product of dienst en u heeft een offerte uitgebracht, dan bent u er nog niet. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat de klant ‘ja’ zegt. Wat moet u nog allemaal doen als de offerte de deur uit is? Meer...