Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 8 adviezen
KLANTGERICHTHEID
Opdracht naar een ander. Wat te doen?
Ruben verliest, net als elke andere verkoper, wel eens een opdracht. Toch weet hij bij sommige van die potentiële opdrachtgevers alsnog een opdracht te verzilveren. Wat doet hij daarvoor en kunt u dat ook? Meer...
KLANTRELATIE
Een pakket voor iedereen
Het kerstpakket of eindejaarsgeschenk blijft populair onder zowel medewerkers als klanten. Wat is er zoal te krijgen? Meer...
OMGAAN MET KLACHTEN
“Foutje, bedankt!” De brenger van slecht nieuws ...
Fred heeft slecht nieuws voor een klant. De bestelde regelapparatuur is niet meer leverbaar. En, u raadt het al, het alternatief is een stuk duurder. Maar goed, laten we wel wezen … daar kan Fred toch ook niets aan doen? Of toch? Meer...
KLANTLOYALITEIT
Let op! U wordt beoordeeld!
Menig leverancier wordt regelmatig door zijn klant(en) beoordeeld. Dat heeft u misschien helemaal niet in de gaten, maar het gebeurt wél. Enig idee hoe men dat doet en welke criteria men hanteert? Meer...
VERKOOP BINNENDIENST
Vier tips voor als een klant u belt
We bellen wat af sinds de telefoon is uitgevonden. Zeker in de verkoop is de telefoon een onmisbaar attribuut. Maar pas op, een goed telefonisch verkoopgesprek voeren is geen sinecure. Waar moet u op letten? Meer...
KLANTTEVREDENHEID
Wachten duurt lang … de tijdbom tikt
Uw (trouwe) klant heeft een verzoek. En tot zijn ontsteltenis gebeurt er helemaal niets. Hij wacht en wacht, raakt gefrustreerd, wordt moedeloos en boos en krijgt spijt ooit met u zaken te hebben gedaan. U moet er toch niet aan denken … Meer...
KLANTTEVREDENHEID
Ikea biedt inspiratie …, ook voor uw verkoop!
Wie kent Ikea niet? De meubelketen is wereldwijd een groot succes doordat die kwaliteit tegen een lage prijs aanbiedt. Maar óók door optimaal winkelgemak te bieden. Doe meteen verkoopinspiratie op als u er weer eens bent! Meer...