Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
COMMUNICATIE
In het kader van effectievere reclame
Ook als mensen uw reclame-uiting niet volledig lezen, wilt u er zeker van zijn dat ze in ieder geval uw belangrijkste boodschap hebben meegekregen. Wat kunt u doen? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Een dubbele kopregel werkt beter
Vaak wordt er een enkele kopregel (bestaande uit één zin) boven een advertentie, webpagina, verkoopbrief of offerte gezet. Dat valt eigenlijk niet genoeg op. Kunt u beter scoren door het op een andere manier te doen? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Meer respons met postkaarten
Mailingacties met postkaarten doen het nog steeds heel erg goed. Directmarketingexpert Max Kooijmans heeft voor u de belangrijkste tips die zich in de praktijk al bewezen hebben, op een rijtje gezet. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Test uw commerciële tekst met zes teksttesten
Heeft u een commerciële tekst geschreven voor bijvoorbeeld een verkoopbrief, brochure of e-mailing ? En wilt u weten of uw tekst zal scoren? Onderwerp deze dan aan zes teksttesten. Meer...
PROMOTIES
Meer respons met een goede antwoordkaart/-bon
U heeft een sterk aanbod en een prima verkoopbrief of advertentie. Het enige dat de ontvanger nog moet doen is: reageren (responderen) via antwoordkaart of antwoordbon. Waar moet zo’n antwoordkaart/-bon aan voldoen? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Een verkoopbrief volgens het boekje
Mensen lezen niet meer, maar zappen. Dat heeft grote gevolgen voor het schrijven van de klassieke verkoopbrief. Kon een brief vroeger net zo lang zijn als hij interessant was, nu moet hij kort en krachtig zijn. Een mooie uitdaging. Meer...
COMMUNICATIE
Dubbelzinnige kopregels …
Onlangs lazen we op een website dat boven een commerciële tekst het beste een kopregel (titel) met een dubbele betekenis kan staan. Klopt dat wel? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Hanteer de 1-2-3-regel voor een goede verkoopbrief
E5-mode wilde haar klanten duidelijk maken dat er nóg meer kleding in de uitverkoop was en dat er 10% korting werd gegeven op de nieuwe collectie. De boodschap werd verwoord in een verkoopbrief. Waarom was die brief zo goed? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Een kopregel boven uw brief, ja, nee en hoe?
Een kopregel, ook wel ‘heading’ genoemd, is een opvallende tekstregel bovenaan een brief. Wanneer gebruikt u een kopregel en áls u dat doet, waar moet u dan op letten? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Hoe ziet de folder uit een mailing eruit?
Een mailing bevat meestal ook een folder. Maar aan welke eisen moet zo’n folder eigenlijk voldoen? Directmailexpert Max Kooijmans geeft antwoord. Meer...