Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Vijf gouden regels om succesvol koppen te maken
‘De leukste en voordeligste Sinterklaascadeaus’ staat er boven een mailing van de HEMA. De bedoeling is dat u via die kopregel in de tekst wordt getrokken. Doet deze kopregel dat ook? Tijd voor een lesje ‘Goede kopregels maken’. Meer...
CONCURRENTIE
Vergelijkende reclame, doen of niet?
Er zijn bedrijven die zich in hun reclame-uitingen vergelijken met de concurrent. Werkt dat? En waar moet u rekening mee houden als u hieraan begint? Meer...
MEDIA
De ongekende kracht van huis-aan-huisbladen
Met een goed idee weet Willy Heesakkers slim reclame te maken voor zijn bedrijf. Dat deed hij in een huis-aan-huisblad. Een medium dat door het MKB nog steeds niet echt serieus genomen wordt. Meer...
RECLAME MAKEN
Slim inhaken op de actualiteit werkt
De Wakkere Inhaker is een prijs die elk jaar door de Telegraaf-lezers wordt gekozen. Wie won er dit jaar en waarom? En met het oog op komende evenementen als het EK-Voetbal en de Olympische Spelen: wat kunt u met inhakers? Meer...
RECLAME MAKEN
De belangrijkste actie in reclame: de ‘call to action’
Een belangrijk deel van een verkoopgesprek is het einde: vragen naar de opdracht of naar een vervolggesprek. De vraag is nu: hoe vraagt u in uw reclame-uiting naar de order of naar een vervolggesprek? Meer...
RECLAME MAKEN
Met psychologische principes meer verkopen
Een bedrijf dat advertentieruimte op websites verkoopt, wist op een slimme manier de duurste optie het meest te verkopen. Hoe pakte het bedrijf dat slim aan en wat heeft ú daaraan? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Lang niet slecht voor een verkoopbrief
Als u verkoopbrieven schrijft, heeft u zich ongetwijfeld laten vertellen dat u het kort moet houden. Maar is dat wel zo? Onderzoek wijst keer op keer juist uit dat een lange brief beter werkt. Wat moet u weten? Meer...
COMMUNICATIE
Een goed woordje doen voor meer verkoop
‘Hij heeft haar op de tanden’ … medisch gezien kan het niet. Toch wordt het vaak gezegd als iemand zich goed kan verdedigen. Met spreekwoorden en gezegden zetten we onze boodschap dus kracht bij. Gebruik het in uw reclame! Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Binnenkoppen met een kopregel
Advertenties, persberichten, verkoopbrieven, folders … allemaal hebben ze een ‘heading’ oftewel ‘kopregel’. Wat is de functie daarvan, wanneer moet u ze gebruiken en hoe schrijft u ze zo dat ze pakkend zijn voor uw doelgroep? Meer...