Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
PRIJS
Welk actieaanbod is het beste?
33% korting of 50% meer inhoud geven, het komt op hetzelfde neer. Met welke optie verkoopt u echter het meest? Wij zochten het voor u uit. Meer...
PROMOTIES
Promoties goed laten landen op een website
Promoties kunnen niet meer zonder een website. Voor meer informatie, maar vooral voor actie. Om een afspraak te maken of om direct te verkopen. Alles is erop gericht om van een informatiezoeker een koper te maken. Meer...
PROMOTIES
Meer respons met een goede antwoordkaart/-bon
U heeft een sterk aanbod en een prima verkoopbrief of advertentie. Het enige dat de ontvanger nog moet doen is: reageren (responderen) via antwoordkaart of antwoordbon. Waar moet zo’n antwoordkaart/-bon aan voldoen? Meer...
PROMOTIES
Pakketacties, werken ze of werken ze niet?
Veel bedrijven bieden pakketacties aan zoals: ‘€ 6,79 voor 3 tubes tandpasta’ - ‘250 prepaid belminuten voor € 11,99’ - ‘€ 3,89 voor een sixpack witbier’. Werken dit soort pakketacties eigenlijk wel? Wij zochten uit wat u het beste kunt doen. Meer...
PROMOTIES
Nu een businesspakket voor € 995,-! Werkt dat?
Autofabrikanten bundelen tegenwoordig met veel succes allerlei accessoires samen tot één nieuw product, zoals een business,- executive-, sport- of winterpakket. Werkt dit voor iedere aanbieder? Dus ook voor u? Meer...
EVENEMENTEN
Verkopen via klantbijeenkomsten
Voor veel producten en diensten geldt dat enthousiaste klanten er graag alles over willen weten en er graag over willen praten. U kunt van dat gegeven gebruikmaken en zo meer gaan verkopen. Meer...
PROMOTIES
Het effect van promotionele inhakers
Op 1 april stuurde OneDirect een e-mailing met een plaatje van een koptelefoon die je haar laat groeien. Overtoom tapte moppen op de radio. Kan inspelen op gebeurtenissen of actualiteiten meer effect opleveren dan een gewone actie? Meer...
MARKETING - PROMOTIES
Kies voor keuzekorting!
Als u een aanbieding doet, spreekt deze waarschijnlijk niet iedereen aan. Waarom laat u de klant daarom niet zelf kiezen? U vergroot de kans op verkoop met keuzekorting. Meer...
PROMOTIE
Proeven leidt tot kopen
Recente Engels cijfers van supermarkten en warenhuizen tonen omzetstijgingen van 1.000% door samplingacties. Reden genoeg om de mogelijkheden van sampling voor u op een rijtje te zetten. Meer...