Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PRIJS

Welk actieaanbod is het beste?

33% korting of 50% meer inhoud geven, het komt op hetzelfde neer. Met welke optie verkoopt u echter het meest? Wij zochten het voor u uit. Meer...

PROMOTIES

Promoties goed laten landen op een website

Promoties kunnen niet meer zonder een website. Voor meer informatie, maar vooral voor actie. Om een afspraak te maken of om direct te verkopen. Alles is erop gericht om van een informatiezoeker een koper te maken. Meer...

PROMOTIES

Meer respons met een goede antwoordkaart/-bon

U heeft een sterk aanbod en een prima verkoopbrief of advertentie. Het enige dat de ontvanger nog moet doen is: reageren (responderen) via antwoordkaart of antwoordbon. Waar moet zo’n antwoordkaart/-bon aan voldoen? Meer...

PROMOTIES

Pakketacties, werken ze of werken ze niet?

Veel bedrijven bieden pakketacties aan zoals: ‘€ 6,79 voor 3 tubes tandpasta’ - ‘250 prepaid belminuten voor € 11,99’ - ‘€ 3,89 voor een sixpack witbier’. Werken dit soort pakketacties eigenlijk wel? Wij zochten uit wat u het beste kunt doen. Meer...

PROMOTIES

Nu een businesspakket voor € 995,-! Werkt dat?

Autofabrikanten bundelen tegenwoordig met veel succes allerlei accessoires samen tot één nieuw product, zoals een business,- executive-, sport- of winterpakket. Werkt dit voor iedere aanbieder? Dus ook voor u? Meer...

EVENEMENTEN

Verkopen via klantbijeenkomsten

Voor veel producten en diensten geldt dat enthousiaste klanten er graag alles over willen weten en er graag over willen praten. U kunt van dat gegeven ge­­bruik­­maken en zo meer gaan verkopen. Meer...

PROMOTIES

Het effect van promotionele inhakers

Op 1 april stuurde OneDirect een e-mailing met een plaatje van een koptelefoon die je haar laat groeien. Overtoom tapte moppen op de radio. Kan inspelen op gebeurtenissen of actualiteiten meer effect opleveren dan een gewone actie? Meer...

INTERNET

Meer verkopen via e-mailings

Meer...

MARKETING - PROMOTIES

Kies voor keuzekorting!

Als u een aanbieding doet, spreekt deze waarschijnlijk niet iedereen aan. Waarom laat u de klant daarom niet zelf kiezen? U vergroot de kans op verkoop met keuzekorting. Meer...

PROMOTIE

Proeven leidt tot kopen

Recente Engels cijfers van supermarkten en warenhuizen tonen omzetstijgingen van 1.000% door samplingacties. Reden genoeg om de mogelijkheden van sampling voor u op een rijtje te zetten. Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator