site Object ( [id] => nlaatoal [siteArray] => Array ( [id] => nlaatoal [name] => Tips & Advies Ondernemingsdatabank [url] => ondernemingsdatabank.indicator.nl [folder] => [query] => nl in ('NLTAVKAL','NLTALBAL','NLTABEAL','NLTATAAL','NLTABVAL','NLTAVGAL','NLTABTAL','NLTABWAL','NLTAMDAL','NLTAITAL','NLTAPSAL','NLTAHRAL','NLTATEAL') [artnl] => nl [cookiedom] => indicator.nl [locale] => nl_BE.utf-8 [dictionary] => default_dutch [dzquery] => na [bymailid] => na [csemail] => klantenservice@indicator.nl [comurl] => www.ondernemingsdatabank.nl [gaid] => [edimail] => c.chauca@indicator.es,redactie@indicator.nl [hasdz] => [hasisearch] => [haslib] => 1 [hasdup] => 1 [topinterval] => 60 [bossappend] => [nrofpages] => 08 [enable] => 1 [orderfrom] => order@indicator.nl [kt_user] => webservice [kt_password] => paChac4v [folder_id] => [maintenance] => [commonid] => nlaatoal [thematization] => [dev_url] => aavtest.indicator.nl [dev_folder] => [language] => NL [country] => nl [ds] => [solr_query] => NLTAVKAL,NLTALBAL,NLTABEAL,NLTATAAL,NLTABVAL,NLTAVGAL,NLTABTAL,NLTABWAL,NLTAMDAL,NLTAITAL,NLTAPSAL,NLTAHRAL,NLTATEAL [alternative_ids] => Array ( ) ) [ezineArray] => Array ( ) [fcfArray] => Array ( ) [promArray] => Array ( ) [_sitePropArray] => Array ( ) [_siteReplArray] => Array ( ) [addressArray] => Array ( [rpr_name] => KvK-nummer: [vat_name] => Btw-nummer: [company_name] => Indicator BV [street_name] => Steenovenweg [street_number] => 5 [zipcode] => 5700 AD [city] => Helmond [tel_number] => 0492 - 59 31 31 [fax_number] => 040 - 711 17 00 [vat_number] => NL803026468B01 [rpr_number] => 17085336 [cs_email] => klantenservice@indicator.nl [catal_url] => www.indicator.nl [lastname_cp] => [socialtitle_cp] => [company_name_new] => Sdu/Indicator BV [tm_email] => petra.mulder@indicator.nl [fax_name] => 040 - 711 17 00 [tel_name] => Tel.: [company_name2] => INDICATOR BV [postbus] => Postbus 172 [zipcode2] => 5708 HN ) [_contribArray] => Array ( ) [decodeAddresscharacters] => 1 [isDevSite] => ) Zoekresultaten - ondernemingsdatabank.nl

Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op relevantiechecked datum

PERSONEELSBELEID

De manager happiness die zorgt voor meer geluk

Steeds meer bedrijven erkennen dat gelukkige medewerkers productiever, creatiever en meer betrokken zijn en langer in dienst blijven zonder overdreven loonsverhogingen. Dat heeft geleid tot de opkomst van de manager happiness. Meer...

SCHOLINGSPLICHT

Uw werknemers scholen ... hoever moet u gaan?

Als werkgever bent u verplicht uw werknemers te scholen. Maar wat kan allemaal van u worden verwacht in het kader van die scholingsplicht? Is het genoeg als u de kosten betaalt of moet u ook ‘gelegenheid geven’? Wat zei de rechter? Meer...

PERSONEELSBELEID

Loonbeslag .... hoe gaat u daarmee om?

Als een medewerker schulden heeft en niet meer aan zijn financiële verplichtingen kan voldoen, kan een deurwaarder beslag op diens loon leggen. Dat komt de laatste jaren helaas steeds vaker voor. Hoe gaat u daar als werkgever mee om? Meer...

PERSONEELSBELEID

Breng uw werknemers fit naar de eindstreep

Uw medewerkers moeten tot steeds hogere leeftijd productief blijven. Als werkgever wordt het dus belangrijk om nu al acties te ondernemen waardoor medewerkers langer kunnen blijven presteren. Wat kunt u leren van BMW? Meer...

IN DIENST NEMEN

Een sollicitant met gebreken?

Als werkgever wilt u met zo min mogelijk risico een nieuwe medewerker aannemen. U zou graag weten of uw medewerker in spe in goede gezondheid verkeert. Mag u dat zomaar vragen? Hoe komt u daar achter? Meer...

PERSONEELSBELEID

De voorbereiding op een correctiegesprek

Als leidinggevende geeft u liever een compliment dan dat u een medewerker corrigeert. Helaas komt u er in de dagelijkse praktijk niet onderuit om af en toe een correctiegesprek te voeren. Hoe bereidt u zich het beste voor op zo’n gesprek? Meer...

PERSONEELSBELEID

Geef eens een compliment!

Als werkgever doet u veel moeite om goede en gemotiveerde medewerkers te vinden. Als zij echter eenmaal bij u werken, is het belangrijk hen ook gemotiveerd te houden. Hoe kan zoiets eenvoudigs als een complimentje daarbij helpen? Meer...

PERSONEELSBELEID

Hoe geef ik feedback?

Het is niet altijd gemakkelijk om werknemers aan te spreken op hun gedrag of hun functioneren. De manier waarop u dat doet, is belangrijk. Door goed feedback te geven, kunt u gedrag én prestaties bijsturen. Maar hoe doet u dat? Meer...

PERSONEELSBELEID

Ben jij wel van onbesproken gedrag?

Als ondernemer vraagt u zich misschien wel eens af hoe u kunt voorkomen dat u een ‘fout’ persoon aanneemt? Kan een ‘Verklaring Omtrent het Gedrag’ u daarbij helpen? Waar moet u op letten? Meer...

PERSONEELSBELEID

Hoe geef ik leiding aan een lastige medewerker?

Een lastige medewerker kan de gemoederen goed bezig houden. Instructies niet opvolgen, meningsverschillen over de gang van zaken of langdurige conflicten: het verstoort het werk en dat kost ú uiteindelijk geld. Meer...

Geactualiseerd op: 26.04.2024

Meer van Indicator

indicator