Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
PERSONEELSDOSSIER
Een digitaal of fysiek dossier, wat maakt het uit?
Het zou eigenlijk niet uit moeten maken of u een fysiek of een digitaal personeelsdossier hanteert. In een personeelsdossier bewaart u immers die gegevens die u nodig heeft. Hoe zit dat? Wat heeft de Belastingdienst daarmee te maken? Meer...
LOON
Al het loon in één keer betalen
Vakantiekrachten werken vaak maar weinig uren, maar brengen veel administratieve rompslomp met zich mee. Kan een all-inloon een oplossing zijn? Meer...
LOON
Wat moet u vanaf 2017 op de loonstrook vermelden?
De eerste keer bent u verplicht een loonstrook op papier of digitaal te verstrekken. Daarna hoeft dat pas weer als de gegevens wijzigen. Doet u dat evengoed bij iedere salarisbetaling, wat moet daar dan op vermeld staan vanaf 2017? Meer...
LOONSTROOK
Nieuwe loonstrook vanaf 2016?
Met ingang van 2016 bent u verplicht om in bepaalde gevallen de kostenvergoeding van werknemers op de loonstrook te specificeren. Hoe zit dat? Meer...
LOONADMINISTRATIE
De jaaropgave 2014
Net als ieder jaar moet u uw werknemers na afloop van het jaar een jaaropgave geven en de gegevens per werknemer versturen aan de Belastingdienst. Hoe zorgt u ervoor dat alles correct is? Meer...
LOON
Hoe ziet de loonstrook er straks uit?
Vanaf 2006 krijgen we een nieuwe loonstrook. Maar wat zijn de financiële gevolgen daarvan? Moet u zich zorgen maken? Een overzicht van de verschillen. Meer...
LOONKOSTEN
Die loonstrook kan goedkoper
Iedere maand of iedere vier weken verzendt u loonstrookjes. Wat dat kost, hoeven wij u niet te vertellen. Wel dat het goedkoper kan. Maar hoe? Meer...