Meest recente adviezen

Zoekresultaat: 53372 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PRIVé

Waarom nog dit jaar uw testament aanpassen?

Waarschijnlijk zal (na veel uitstel) per 1-1-2003 het nieuwe erfrecht in werking treden. Wat betekent dat voor uw huidige testament en waarom is het vaak verstandig om nog dit jaar naar de notaris te gaan? Meer...

WEETJES & FEITJES

Humor in uw persoonlijk verkoopgesprek

Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

Een visitekaartje dat de zwarte piet werd …

Recentelijk werd een bedrijf uit de reclamesector ‘bekroond’ met de prijs voor het lelijkste visitekaartje van Nederland. Waarom viel dit kaartje duidelijk niet in de smaak? Welke lessen kunt u hieruit trekken voor úw visitekaartje? Meer...

RECLAME

Uw reclame op het menu

Wilt u reclame maken naar een lokale doelgroep? Maar niet in een folder of huis- aan-huisblad? Heeft u al eens stilgestaan bij de mogelijkheden die een restaurant of café u biedt? Hoe pakt u dat aan? Meer...

DETAILHANDEL

Maak uw klant rijker

Als u uw klant impulsief wilt laten kopen, moet hij daarvoor wel voldoende budget hebben. De kans op impulsaankopen neemt in dat geval aanzienlijk toe. Hoe kunt u uw klant hiertoe aanzetten? Meer...

WEETJES & FEITJES

Maak wachten leuker

Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

(Her)ken uw klanten

In de moderne verkoop wordt het steeds belangrijker het gedrag van mensen te begrijpen en te doorzien. Met behulp van enkele regels kunt u leren verschillende typen inkopers te herkennen en uw eigen gedrag daarop af te stemmen. Meer...

PROMOTIE

Promotie in commandostijl

Om bij ‘koude’ prospects een eerste afspraak te versieren moet u eerst hun aandacht trekken. Een promotieteam is daar bijzonder geschikt voor. Met een goed concept en wat lef kan het uitstekend werken. Meer...

RECLAME

“Even Amersfoort bellen …”

U of uw reclamebureau verzint een mooie slagzin voor uw reclamecampagne. Maar wordt die niet al door iemand gebruikt? Hoe krijgt u zekerheid? Meer...

ONLINE ONDERNEMEN

Een zomer met meer Zon dankzij e-mail!

Internet Service Provider (ISP) Zon liet in een reeks tests de kracht van e-mail en direct mail onderzoeken, alvorens hun nieuwe dienst te pro­moten. Zij kwamen tot een verrassende ontdekking om de respons te verhogen. Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator