Advies toegevoegd op 25 augustus 2011

INCASSO

Drie keer bellen ...

Het betalingsgedrag blijft een probleem. U kent ze ook wel: klanten die zeggen dat ze uw factuur gaan betalen, maar het toch niet doen. Hoe zorgt u ervoor dat zij betalen en dat u uw klant niet kwijtraakt? Enkele tips uit de praktijk.

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]


Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Ondernemingsdatabank is voorbehouden voor abonnees.


Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - Postbus 794 - 5700 AT Helmond - KvK-nummer: 17085336
Tel.: 0492 – 59 31 31 - Fax: 040 – 711 17 00 - http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator