Meest recente adviezen
Zoekresultaat: 53372 adviezen
TELEFONISCHE VERKOOP
De klant ‘gijzelen’…
Sommige verkopers denken dat een klant altijd een excuus heeft om geen tijd te hoeven maken. Zij gaan dus ook opdringerig te werk en ‘gijzelen’ de klant. Maar dat is niet de goede manier… Meer...
PROMOTIE
Een kortingsbon op de volgende aankoop
Wilt u dat uw klant nog eens terugkomt, dan blijkt de kortingsbon voor een volgende aankoop een goed middel te zijn. Hoe haalt u het meeste uit deze tactiek? Meer...
PRESENTEREN
Spiekbriefjes mogen!
De een kan beter spreken dan de ander. Toch zijn er vele hulpmiddelen om het beter te doen. Zoals de verkoper die we onlangs professioneel zagen ‘spieken’ tijdens zijn presentatie. Meer...
PSYCHOLOGIE
Emotionele Intelligentie in de verkoop
Al enkele jaren maakt men van ‘emotionele intelligentie’ een soort toverwoord. Een specialist ging voor ons na wat de waarde ervan is in de verkoop. Meer...
VERKOOP
Maar het hout is helemaal rot!
Onder een mooi geverfde buitenkant blijkt het hout van het huis dat uw cliënt een halfjaar geleden heeft verkocht aardig weggerot. Loopt uw cliënt nog risico? Meer...
IN DE KIJKER
Goed, doen we!
U bent met een koper mondeling de verkoop van een huis overeengekomen. Er staat echter nog niets op papier. Is er een overeenkomst? En hoe wordt de inhoud van de overeenkomst bepaald? Meer...
VERZEKERINGEN
Schade aan het milieu
Bij brand is vaak onduidelijk of de brandverzekering wel alle schade dekt. Wat als er door de brand bijvoorbeeld asbest vrijkomt? Of wat als door het bluswater stoffen in het milieu of riool terechtkomen die daar niet thuishoren? Meer...
BEDRIJFSHUUR
Wie gaat dat betalen?
Uw cliënt verhuurt al een aantal jaren een bedrijfsterrein. Na opzegging van de huurovereenkomst blijkt dat de bodem vervuild is. Kan uw cliënt dan nog bij de huurder aankloppen voor de saneringskosten? Meer...