Meest recente adviezen
Zoekresultaat: 53372 adviezen
PERSOONLIJKE VERKOOP
Maar dat is mijn ‘verborgen boodschap’!
Communiceren is een glibberig pad vol voetangels en klemmen. Verkopers maken bijvoorbeeld uit voorzichtigheid vaak onbewust gebruik van allerlei verborgen boodschappen. Pas op voor de volgende valkuilen! Meer...
PRESENTEREN
Vrolijk de mist in
Een reclamebureau kon bij een multinational een miljoenenorder binnenhalen. Alles hing af van de presentatie waarin de nieuwe campagne werd voorgesteld. Toen viel de stroom uit. Een regelrechte ramp of een mooie kans? Meer...
MARKETING
Hoe maakt u uw USP?
Met een goede ‘Unique Selling Proposition’ (USP) onderscheidt u zich van uw concurrenten. Wat is een USP ook alweer? Waar moet die aan voldoen en hoe maakt u er eigenlijk een? We helpen u op weg. Meer...
RECLAME
De beleving van reclame
Vrouwen ervaren reclame anders dan mannen. Uit onderzoek van Fé, de communicatieafdeling van het reclamebureau Mercatron, komt naar voren dat er wel degelijk verschillen zijn tussen de perceptie van mannen en vrouwen. Meer...
VERKOOPTACTIEK
Meer omzet door ‘Joint venture marketing’
‘Joint venture marketing’ stelt u in staat om op korte termijn meer omzet binnen te halen. Het wordt veel op internet toegepast, maar ook als u ‘gewoon’ verkoopt aan bedrijven of particulieren kunt u dat toepassen. Wij vertellen hoe. Meer...
INTERNE ORGANISATIE
Uw verkopers geen experts?
Een verkoper is voor de klant vaak ook een adviseur. Een ambitieuze bedrijfsleider ondervond tot zijn schade dat zijn verkopers niet deskundig genoeg waren en dat ook niet wilden worden. Wat te doen? Meer...
UW RAADSMAN
Afvoer verstopt. Wie gaat dat betalen?
De afvoer van uw appartement raakt steeds verstopt doordat er nog cement en puin van de bouw van het complex in de afvoer zit. Wie draait er dan voor de ontstoppingskosten op? Meer...